Prizee: Free Games and Presents!

2008. március 3., hétfő

Hungexpo - Kiállításokat rendező cég


Szombaton elmentem a Hungexpo által rendezet Utazás kiállításra, amelyet a Vásárközpontban tartottak. A Hungexpo minden kiállítása a Vásárközpontban van.
Sajnos a belépés nem ingyenes. A jegyek ára mindig változó, de mindig egy-két ezer forint között van. Az Utazás kiállítás belépő jegyének ára 1200 ft volt.
Megéri elmenni a Hungexpo rendezvényeire, mert sok ingyen cuccot lehet szerezni. Megéri azt az egy-két ezer forintot kifizetni.
Az Utazás kiállításról két szatyor ingyen cuccal mentem haza. :D Igaz elég sok prospektus volt benne, de naptárt, posztert, tollat, hütőmágnest, csokit és még sok mást kaptam.:)) Csak a B pavilonba tudtam bemenni, mert későn értem oda.
A vidékiek ( én is ) sajnos nem mindig tudnak beutazni Pestre, de a Hungexpo rendezvényeire érdemes elmenni.
A következő Hungexpos rendezvény az " Action Dayz " és a " Budapest Motor Kiállítás" , amit március 12 és 16 között rendeznek meg.

http://www.hungexpo.hu/

Nincsenek megjegyzések: