Prizee: Free Games and Presents!

2008. május 26., hétfő

Újabb frissítés várható

A hét közepén várható friss. Összegyűjtöm, amit eddig kaptam az elmúlt két hét alatt, és még keresek hozzá a neten. Részben ezért sincs mostanában annyi ingyen cucc feltéve, mert 2-3 hónapja nem kerestem újakat. Részben azokat kapom most, amit régebben rendeltem.
Van jó pár olyan ingyen cucc, amit nem biztos, hogy megküldenek, ezért nem is tettem fel ilyeket, de mostantól fogva felfogom azokat is tenni, amit még nem kaptam meg, de van esély rá, hogy kiküldik.
Általában ezek egy-két hónapos ajánlatok, és az akció után küldik ki egy-két hónap után. Vagy csak egy adott országba küldik.
Írok pár példát arra, hogy eddig mit kaptam ilyen ingyen cuccokat.
1. Believe 1.2 ml kis üveges Britney Spears parfüme - csak Angliába küldték.
2. Sears-tól egy nagy poszter - csak Amerikába küldték.
3. Viva állatvédő magazin - csak Angliába küldik.
4. Utazási kalauz Amerika utaihoz - csak Amerikába küldik.
5. John Lewis katalógus - csak Angliába küldik.
Egy hónapig köröztek a postán, amíg megkaptam őket.

Nincsenek megjegyzések: