Prizee: Free Games and Presents!

2008. február 13., szerda

EPA poszterek

Az EPA-tól három posztert lehet rendelni, amelyek az óceán és a tengerpart élőlényeit ábrázolja. A minőségük szerintem elég jók.

Az alábbi linkről lehet megrendelni őket:
http://www.epa.gov/owow/estuaries/kids/site/poster.htm

A rendelés leírása:
1. Először a három kép közül kell választani, és az egyikre rákattintani.
2. Ez után a " You can order this document online from the " mellett található linkre kell kattintani.
3. Megjelenik egy oldal, ha nem vált át pár másodperc múlval a " Please update your bookmarks or links " alatt található linkre kell kattintani.
4. Itt a " Select " alatt ki kell pipálni a négyzetet és a " Add my shopping cart" -ra kell kattintani.
5. Az " Order Publications" -ra kell kattintani.
6. Itt pedig ki kell tölteni a megrendelőlapot.

Én a legfelső posztert rendeltem meg és egy 1 méteres hengerben küldték. A postára kellett mennem érte, mert a postás nem tudta kihozni. Nem fért a biciglijére.
Megérkezési idő: 2-3 hét

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!

Én ha rákattintok az order publicationsra akkor azt a hibaüzenetet dobja ki, hogy
No document selectid. Please check the publication(s) you wish to order.
Már próbáltam az összes többi gombra is kattintani, de mindig ide lyukadunk ki.
Ha van ötleted mi ehet a baj, kérlek ide küldd bircsaktimi@gmail.com
NEM MELLESLEG TÖK SZUPER AZ OLDALAD:)
KÖSZÖNET ÉRTE:)