Prizee: Free Games and Presents!

2007. szeptember 4., kedd

A múlt heti adag vége


Dallasból kaptam egy utazási tájékoztatott, amiben Dallas nevezeteségeiről érdekeségeiről irnak.
Innen lehet megrendelni:http://www.tour-texas.com/form.php
Innen kaptam még Amarilloról egy utazási tájékoztatót.
Kijelölöd az a tájékoztatott, amelyik kell például "Send my free travel information by Postal Mail ". Az a lényeg, hogy post mail legyen a végén, akkor kapod meg postai úton.
Lacoste -től kaptam egy képeslapot, amin parfüm mintavan. Kb. 3-4hét mire megérkezik.
Itt rendelhető meg:http://www.lacostepink.com/
Az oldalon a " western europe " -ra kell kattintani. Utána pedig az " english " -re. Ezek után a rózsaszin részre. A free sample -ra, a következő oldalon a continue -ra és kitöltöd a rendelési oldalt.
Mesa Verde-ből is kaptam egy tájékoztatot, ami leírja, hogy milyen rendezvények és látni valók vannak.
Innen rendelhető meg:
Vannak olyan oldalak, amelyek felveszik a kapcsolatot avval a céggel, amelytől kérjük az utazási útmutatókat, a Mesa Verdét is ilyen oldalról rendeltem. Ilyen oldalaknál lehet olyan utazási útmutatót is kérni, amit csak Amerikába küldenek. Amit természetesen ingyen és bérmentve szállítannak Magyarországra.

Nincsenek megjegyzések: